Monster Energy i Lewis Hamilton ogłaszają globalne partnerstwo

Trzykrotny Mistrz Świata F1 Lewis Hamilton łączy siły z firmą Monster Energy, z którą wprowadzi na rynek sygnowany swoim nazwiskiem napój energetyczny.
O autorze
1 min czytania 2017-03-03

Monster Energy z dumą i podekscytowaniem wita trzykrotnego Mistrza Świata F1 Lewisa Hamiltona w swojej rodzinie. Globalne partnerstwo, które uzupełnia trwający już od dawna sponsoring teamu Mercedes-AMG Petronas Motorsport, sprawi, że Lewis będzie współpracował z Monsterem poza swoimi wyścigowymi przedsięwzięciami.

Jeżdżąc z sukcesami dla ekipy Srebrnych Strzał, Lewis zapewnił sobie w latach 2014 i 2015 dwa z trzech wywalczonych w swojej karierze mistrzowskich tytułów w Formule 1. 32-letni kierowca dołącza teraz do grupy światowej klasy sportowców i osobowości wspieranych przez Monster Energy.

„Jestem niezwykle podekscytowany, że mogę ogłosić moje partnerstwo z Monster Energy i prace nad własnym napojem, który będzie czymś, co chciałem stworzyć już od momentu, kiedy zaczęliśmy współpracować kilka lat temu” – powiedział Lewis Hamilton.

„Monster Energy to bardzo fajna marka. Jest zaangażowana w wiele świetnych dyscyplin sportowych, które oglądam jako fan i w których staram się brać udział w moim wolnym czasie. Mam także niezwykłą okazję spotykać się i współpracować z innymi sportowcami Monstera, których podziwiam. Przed nami naprawdę ciekawy okres. Kultura marki Monster Energy i związany z nią styl życia pasują do mojej osobowości, a więc z dumą dołączam do monsterowej rodziny” – dodał Lewis Hamilton.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prezes i Dyrektor Generalny Monster Energy Rodney Sacks skomentował: „Lewis to wyjątkowy sportowiec i talent, który jest dobrym przyjacielem naszej firmy, a więc jest to naturalny etap rozwoju współpracy dla obu stron. Nasze partnerstwo z teamem Mercedes-AMG Petronas Motorsport jest bardzo owocne, a więc będziemy je kontynuować. Łącząc nasze siły z Lewisem na gruncie prywatnym, będziemy mogli świętować jeszcze więcej zwycięstw poprzez wspólne, innowacyjne przedsięwzięcia, które już wkrótce będą mogli doświadczyć nasi fani.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing