Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Sukces WOŚP w internecie! Ponad 20 milionów złotych wpłacone online

25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy okazał się wielkim sukcesem. Ostateczna zebrana kwota to 105 570 801,49 zł. Rekordowa jest również suma pieniędzy wpłaconych przez zbiórki i aukcje internetowe, gdzie bezpieczne płatności zapewnia PayU.
O autorze
0 min czytania 2017-03-08

Internauci przekazali w ten sposób dla WOŚP ponad 20 mln zł. To dwukrotnie więcej, niż w ubiegłym roku.  

Więcej szczegółów podsumowujących internetowe zbiórki i aukcje podczas 25. Finału WOŚP znajduje się pod poniższym linkiem: Sukces WOŚP w internecie! Ponad 20 milionów złotych wpłacone online