Jordan Polska zwiększa nakłady na media społecznościowe

Orkla Care S.A., wyłączny dystrybutor na polskim rynku asortymentu do higieny przestrzeni między zębowych marki Jordan intensyfikuje swoje działania w obszarze mediów społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2017-03-10

Po niespełna roku od startu działań na Facebooku marka Jordan rusza z komunikacją na Instagramie. Launch obecności Jordan na Instagramie jest wsparty szeroko zakrojoną kampanią z ponad setką influencerów, którzy będą promować topową linię szczoteczek z serii Individual. Zadaniem influencerów będzie pokazanie unikalnych funkcji szczoteczek, a także designarskiego charakteru marki. Kampania będzie również wsparta konkursem, w którym zadaniem będzie pokazanie co oznacza być Indywidualistą.

„Postanowiliśmy zwiększyć naszą obecność w digitalu ponieważ obserwujemy, że działania jakie prowadzimy od zeszłego roku na Facebooku przynoszą efekty. Ponadto pozwalają nam na budowanie trwałych relacji z naszą grupą docelową, a sposób komunikacji doskonale oddaje charakter produktów marki Jordan” – mówi Agnieszka Lelonkiewicz, Brand Manager Jordan.

Za kompleksową komunikację na Facebooku i Instagramie odpowiada Agencja Gordo, która pracuje dla marki Jordan od marca 2016 roku. Kampanię z influencerami koordynuje IPG Mediabrands.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj