Pozostałe miejsca zajął Huawei prezentujący skaner odcisków palców i pracuj.pl z nową aplikacją mobilną.
Warszawa, 15 marca 2017 r. – W lutym polscy internauci dali się ponieść atmosferze Walentynek i najchętniej oglądali reklamę Coca-Coli, Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling z Maffashion i Czarkiem Jóźwikiem w rolach głównych. Dzięki wideo poznajemy historię miłości blogerki i YouTubera, która rodzi się od pierwszego spojrzenia. Drugie miejsce zajął film marki Samsung, STUDIO KONESERA odc. 1: Grzegorz Krychowiak. W reklamie możemy zobaczyć, jak Grzegorz Krychowiak w języku francuskim komentuje możliwości telewizora, na którym świetnie ogląda się wideo zamieszczone na YouTube. Podium zamykają bohaterowie programu „Złomowisko” z Discovery Channel Polska w filmie Walentynki w Złomowisku PL.
Zobacz również
Czwarte miejsce zdobył Huawei z wideo Huawei #Handible Fingerprint scanner – Animals, który tym razem do współpracy zaprosił nietypowych testerów skanera odcisków palców w postaci zwierząt. Zestawienie zamyka pracuj.pl i reklama Sprawdź, czy nie szukasz – guru. Dzięki nowej aplikacji mobilnej portalu wszyscy zyskują możliwość wygodnego poszukiwania alternatywy dla obecnej pracy.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.
Słuchaj podcastu NowyMarketing