Neon Shake dla Europy Centralnej

Agencja Neon Shake odpowiada w 2017 roku za kompleksową obsługę działań public relations i social media Europy Centralnej
O autorze
1 min czytania 2017-03-20

Prowadzenie działań public relations, wsparcie w działaniach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowanie materiałów contentowych na potrzeby mediów własnych, obsługa kanałów społecznościowych marki oraz prowadzenie działań social advertising. W takim obszarze specjaliści z Neon Shake wspierają Centrum Handlowe Europa Centralna w prowadzeniu bieżących działań marketingowych. Ze strony agencji za działania odpowiada zespół, którym kierują Łukasz Maścianica – dyrektor kreatywny i Adam Piwek – menedżer ds. komunikacji.  

Centrum Handlowe Europa Centralna jest jednym z największych tego typu obiektów komercyjnych w Polsce. Unikalny koncept galerii i parku handlowego, oferuje klientom możliwość zrobienia wszystkich niezbędnych zakupów od artykułów spożywczych, przez materiały do budowy i wyposażenia domu, po ubrania z najnowszych kolekcji. Zarządcą Europy Centralnej jest Apsys Polska. 

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarche. Współpraca jest efektem przetargu. Została nawiązana na rok.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj