W każdym z animowanych odcinków płuca, przypominające parę smażonych ziemniaczków, w zabawny sposób próbują nadążyć za swoimi zdrowymi kolegami, co, niestety, za każdym razem kończy się małą katastrofą!
Ze względu na swój znacznie mniejszy rozmiar nie radzą sobie z szybką jazdą na snowboardzie, wspinaniem po linie podczas lekcji w.f., jazdą na rowerze, pływaniem w basenie, a nawet zdmuchnięciem wszystkich świeczek na urodzinowym torcie.
Zobacz również
Przedstawione sytuacje nawiązują do scen z codziennego życia typowego nastolatka. Każdy spot zakończony jest hasłem „Prawdziwe skutki” – co oddaje istotę kampanii!
Za kreacje wszystkich odcinków odpowiada – FCB New York dla Food & Drug Administration Center for Tobacco Products, instytucja, która odpowiada za przestrzeganie regulacji na rynku wyrobów tytoniowych.
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 2015 roku mogliśmy zobaczyć film, w którym organy śpiewały o swoim samopoczuciu. Słowa piosenki zawartej w spocie skłaniają do refleksji. Narządy próbują wytłumaczyć, że to w jaki sposób żyjemy przyczyniają się do rozwoju chorób.
PS2
Kilka miesięcy temu mogliśmy też zobaczyć akcje, która miała na celu przestrzeganie młodych osób przed sięganiem po środki psychoaktywne. Dlaczego? Zobaczcie!
Więcej zobaczycie → tutaj.