Przedstawia on trudno dostępne informacje na temat sposobów finansowania w sporcie. Zawiera praktyczne porady oraz dostosowane do polskich warunków wzorce działań skutecznie stosowanych na rynkach zagranicznych.
Redaktorem naczelnym magazynu został 3-krotny Medalista Mistrzostw Europy w biegu na 400m oraz 4x400m – Jan Ciepiela. Kończąc karierę czynnego sportowca, postawił sobie za cel rozwiązanie problemów, z jakimi borykał się podczas zawodowego uprawiania sportu. Magazyn jest kolejnym projektem Fundacji Zostań Mistrzem, której Janek jest pomysłodawcą oraz głównym fundatorem
Zobacz również
Zadaniem SB360 jest zwiększenie świadomości wśród sportowców i klubów sportowych poprzez prezentowanie im spektrum możliwości finansowania oraz zabezpieczania ich karier. Z kolei świat biznesu znajdzie tu praktyczne przykłady, w jaki sposób można wykorzystywać sport w celach reklamowych.
“Dołożymy wszelkich starań, aby magazyn „Sport&Business 360” był bankiem wiedzy dla każdej osoby działającej w sportowej przestrzeni: sportowców, sponsorów, trenerów, managerów zawodników i klubów, działaczy klubowych, szeroko pojętej branży fitness czy organizatorów eventów; by każdy, kto po niego sięga poznał podstawy funkcjonowania mechanizmów promocji, marketingu, wiedział jak zdobyć sponsorów, aby w przyszłości rozwijać siebie i swoje sportowe organizacje. “ – mówi Jan Ciepiela w komunikacie do czytelników pierwszego numeru.
Od dziś wszystkie informacje dotyczące świata biznesu w sporcie, będzie można znaleźć w kwartalniku Sport&Business 360, który jest dostępny na stronie www.sb360.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing