adidas, Posterscope i Clear Channel Poland zrealizowały kreatywną kampanię DOOH w real-time

Marka adidas promując nowe modele korków Blue Blast przeprowadziła niestandardową akcję w sklepie Intersport mającą na celu aktywizację klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-03-27

W sklepie ustawiona została automatyczna fotobudka z ekranem dotykowym, która po zrobieniu zdjęcia szparuje postać z „greenbox’a” i umieszcza ją na layoucie razem

z atrybutem marki – piłką nożną, którą klient może przesuwać w dowolne miejsce na layoucie. Aplikacja daje również możliwość udostępniania zdjęcia. Po wykonaniu zdjęcia użytkownik otrzymuje kod rabatowy do sklepów Intersport na buty z nowej kolekcji Blue Blast. 

Jednocześnie po wykonaniu zdjęcia, jest ono automatycznie wyświetlane w witrynie sklepu Intersport z zachęceniem do wejścia i wzięcia udziału w akcji, oraz na digitalach Clear Channel Poland w Centrum Handlowym Arkadia.

Zobacz film: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania to wykorzystanie kreacji i kreatywnej technologii, a także ciekawe i angażujące wykorzystanie możliwości jakie oferuje Digital OOH w postaci działań real-time.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację, realizację i zakup mediów odpowiada Posterscope Polska, we współpracy z Isobar oraz Carat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się