Działania są skierowane do młodych ludzi z pokolenia Z i oparte na zaangażowaniu tzw. early adopters.
DDOB (grupa AdNext) jest odpowiedzialna za kompleksową organizację castingu na twarz kampanii marki Next na Allegro. Wyłoni ją konkurs prowadzony na Instagramie, w którym nagrodami są sesje zdjęciowe w Londynie oraz bony zakupowe. Biorą w nim udział influencerzy mający nawet po 250 tys. obserwatorów. Już w ciągu pierwszych dwóch tygodni konkurs wygenerował wysokie zaangażowanie wśród grupy docelowej – ponad 3,5 tysięcy repostów grafiki konkursowej. Do promocji akcji wykorzystano potencjał trzech youtuberów: Adrianny z kanału True Beauty is Internal, Enii oraz Patryka Woźniaka.
Zobacz również
Akcja jest przykładem na to, jak można dotrzeć do określonej grupy docelowej i zaangażować ją wykorzystując potencjał influencerów bez przeznaczania dużych budżetów reklamowych/marketingowych. Ważny jest innowacyjny pomysł. Zasięg akcji cały czas rośnie. Możemy jeszcze przed jej zakończeniem powiedzieć, że nasze działania są dobrze dopasowane do odbiorców i do kanału komunikacji – mówi Bartłomiej Sibiga CEO DDOB (grupa AdNext).
DDOB jest spółką należącą do grupy AdNext specjalizującą się w teen marketingu. Dla Grupy Allegro realizowała już m.in. filmy promujące na YouTube oraz kampanie na Instagramie.
Sieć NEXT powstała w 1982 roku. Obecnie ma ponad 500 sklepów w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz 200 sklepów w 40 krajach na całym świecie. W Polsce posiada sklep internetowy i obecna jest na Allegro.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing