Neon Shake w ramach współpracy odpowiada za kompleksową obsługę kreatywną, w tym wsparcie w procesie rebrandingu centrum, doradztwo kreatywne i komunikacyjne, wsparcie strategiczne. Agencja będzie prowadzić również działania social media marketingowe w imieniu marki, a także pomoże klientowi w procesie repozycjonowania obiektu i wyznaczeniu nowych działań komunikacyjnych. Ze strony Neon Shake za prowadzenie działań odpowiada zespół, który prowadzą Tomek Napierała i Łukasz Maścianica – dyrektorzy kreatywni oraz Marta Czykało-Pruś – account managerka i Adam Piwek – communications manager. Po stronie klienta za współpracę odpowiada Joanna Sikora – kierująca działaniami marketingowymi Wrocław Fashion Outlet.
Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na prawie 18 000 metrów kwadratowych powierzchni można wybrać się w stylową podróż w okazyjnych cenach z niemal stu markami. Właścicielem i zarządcą Wrocław Fashion Outlet, wcześniej Factory Outlet Wrocław, jest międzynarodowa spółka VIA Outlets, prowadząca centra outletowe m.in. w Amsterdamie, Lizbonie, Sewilli, Pradze i Zurychu.
Zobacz również
Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarche. W segmencie galerii handlowych Neon Shake pracował między innymi dla Magnolia Park, Galerii Victoria i Galerii Ostrowiec. Aktualnie prowadzi działania public relations i social media dla Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach. Współpraca jest efektem przetargu, a strony nie ujawniają jej warunków.