Twórcy marki CALMEAN, Tomasz Matoszka i Wojciech Koszut, postawili na połączenie urządzeń do lokalizacji GPS z autorską aplikacją CALMEAN Control Center, która wskazuje aktualną lokalizację z dokładnością do kilku metrów w zasięgu sieci GPS (poza zasięgiem GPS urządzenie jest wspierane przez sygnał naziemnych nadajników operatorów komórkowych, a w modelach bardziej zaawansowanych także z wykorzystaniem nadajników wi-fi). Urządzenia są dostarczane z polskim oprogramowaniem, a newralgiczne dane osobowe oraz lokalizacyjne są bezpiecznie przetwarzane zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce.
CALMEAN ma swojej ofercie smartwatche z lokalizacją GPS i funkcją dzwonienia przeznaczone dla dzieci i osób starszych, a także lokalizatory GPS dla zwierząt. W połączeniu z dedykowaną aplikacją na systemy Android i iOS stanowią one rozwiązanie problemów wielu rodziców czy opiekunów. Dzięki urządzeniom mogą sprawdzać, gdzie znajduje się osoba czy zwierzę, mogą także wykonać i odebrać połączenie telefoniczne.
Zobacz również
Tomasz Matoszka i Wojciech Koszut także są ojcami, mają rodziny, więc przygotowując produkty na rynek, doskonale wiedzieli, jakie potrzeby muszą one zaspokajać i jakie problemy rozwiązywać.
Postanowiliśmy wykorzystać nową technologię do stworzenia rozwiązań, które będą pomagać rodzinom „być w kontakcie”. Chcemy, aby rodzice byli spokojni o swoje dzieci. Chcemy przyczynić się do zminimalizowania liczby zaginięć osób starszych np. cierpiących na demencję starczą czy też zapewnić ochronę pupilom, którzy czasem lubią uciekać podczas spaceru – komentuje Wojciech Koszut, współtwórca CALMEAN.
Od początku wiedzieliśmy, że misją CALMEAN będzie zapewnienie bezpieczeństwa. Ten aspekt towarzyszył nam przy tworzeniu brandu i jest obecny na każdym kolejnym etapie rozwoju. Chcemy dzięki nowym technologiom dostarczać rozwiązania przydatne w codziennym życiu rodzin – tłumaczy Tomasz Matoszka, współtwórca CALMEAN.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Marka CALMEAN wciąż udoskonala swoje produkty. Aktualnie trwają prace nad wprowadzeniem nowych funkcji i możliwości lokalizacyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing