Promocję online powierzono agencji adCookie, która zaproponowała i realizuje kompleksową obsługę w zakresie m.in. remarketing, audience marketing oraz prowadzenie kanałów marki w social media.
Inspiracja medycyną regeneracyjną
Arkana Cosmetics tej wiosny zaskoczyła swoich Klientów wyjątkową linią dermokosmetyków z efektem PRP-like stworzoną z myślą zarówno o codziennej , domowej pielęgnacji skóry, jak i zabiegach wykonywanych w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. Zawarte w produktach z linii PRP – like Therapy MD estetic innowacyjne peptydy hamują oznaki starzenia się skóry, aktywując syntezę kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego. Debiutująca w ofercie Arkany linia to doskonała alternatywa dla popularnych zabiegów z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego wykazującego duże właściwości regenerujące. Ambasadorką marki, która zobaczyć możemy również przy najnowszych produktach PRP – like Therapy MD estetic jest Grażyna Wolszczak. Już wkrótce Arkana odsłoni film promujący nową linię z udziałem znanej aktorki.
Zobacz również
Prowadzenie działań reklamowych dla Arkana Cosmetics jest dla nas ciekawym wyzwaniem, ponieważ marka wprowadza na rynek zupełnie nowy, rewolucyjny produkt. Jego stosowanie pozwala na kompleksowe odmłodzenie i odbudowę skóry. Realizując strategię działań online mamy więc na celu dotrzeć do kobiet zainteresowanych nie tylko podkreśleniem naturalnej urody, ale także medycyną regeneracyjną oraz innowacjami w codziennej, profesjonalnej, specjalistycznej pielęgnacji – mówi Joanna Piegza, Digital Media Planner w adCookie grupy docelowej.
Kobiety dbające o urodę – główna grupa docelowa
Celem bezpośrednim prowadzonych działań jest wzmocnienie świadomości marki i gromadzenie grupy docelowej. Pośrednio kampania ma zwiększyć sprzedaż nowej linii kosmetyków. Komunikacja skierowana jest zatem do kobiet, które ukończyły 25. rok życia i na co dzień interesują się urodą, kosmetykami, zabiegami pielęgnacyjnymi oraz zdrowym stylem życia.
adCookie wykorzystuje więc zarówno kanały efektywnościowe, które mają na celu skłonienie do zakupu, ale także narzędzia budujące zasięg oraz wzmacniające wizerunek Arkana Cosmetics. Agencja w swoich działaniach posługuje się kanałami performance, takimi jak remarketing, audience targeting, galerie natywne oraz mailing ściśle dopasowany do grupy docelowej. Zakup powierzchni reklamowych odbywa się w zautomatyzowanym modelu RTB. Równolegle prowadzona jest spójna komunikacja i kampanie płatne w serwisach społecznościowych – na Facebook’u i Instagramie. Kampania obejmuje także influencer marketing – adCookie zaangażowało do współpracy blogerki, które zrecenzują produkt. Przewidziano też konkurs dla czytelników. Całość działań adCookie dopełniają formaty wizerunkowe – rich media, które wywołują większą interakcję użytkowników z reklamą.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Działania online dla Arkana Cosmetics mają potrwać przynajmniej do końca kwietnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing