Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Mediavest przejął obsługę mediową marki Selgors Cash and Carry

Firma Transgourmet Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu marketingowego sieci sklepów Selgros Cash&Carry w obszarze planowania i zakupu mediów. Zwycięzcą przetargu jest agencja mediowa Mediavest.
O autorze
0 min czytania 2017-04-03

Mediavest zajmuje się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów do ogólnopolskich kampanii marki Selgros Cash&Carry. W przetargu startowało kilka domów mediowych, których nazwy nie zostały ujawnione, podobnie jak wartość budżetu, którego dotyczył przetarg. Współpraca między firmami rozpoczęła się od kampanii zaplanowanych na wiosnę br.