fot. pixabay.com
…pierwszym etapie poznawania oferty mieszkaniowej.
Zobacz również
Zmiana postaw wśród nabywców nie ominęła również klientów branży deweloperskiej. Osoby, którzy poszukują swojego mieszkania to w znacznej mierze świadomi konsumenci, którzy wiedzą, czego oczekują od dewelopera i co oferuje rynek.
– Obserwujemy, że coraz częściej osoby pojawiające się w naszym nowym Atelier są dobrze przygotowane do spotkania z naszym przedstawicielem, co nas bardzo cieszy. Dzięki temu, że nabywcy robią pierwszą preselekcję mieszkań i deweloperów w Internecie, zapoznają się tam z ofertą sprzedażową i możliwościami, jakie daje rynek pierwotny, podczas bezpośrednich spotkań jesteśmy w stanie szybko zaproponować oferty adekwatne do ich oczekiwań – mówi Krzysztof Foder, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu – Zdarza się, że nabywcy przychodzą z kilkoma wydrukowanymi ofertami od innych firm i na tej podstawie prowadzą z nami rozmowy – dodaje.
Rosnąca wiedza i świadomość potrzeb wśród nabywców i duża konkurencyjność na rynku sprawiają, że najwięksi deweloperzy korzystają z innowacyjnych rozwiązań interaktywnych, aby prezentować swoją ofertę jak najbardziej szczegółowo. Taką unikatową funkcjonalność zapewniają interaktywne ekrany z inwestycjami, pozwalające na dokładne obejrzenie mieszkania jeszcze przed rozmową z doradcą. Jak to wygląda w praktyce?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszystkie detale na jednym ekranie
Tradycyjne, papierowe foldery dotychczas umożliwiały zaprezentowanie klientowi jedynie fragmentu oferty i przykładowych rozkładów mieszkań. Ekran interaktywny udostępnia szczegółowy podgląd wszystkich lokali dostępnych w budynku, oprócz tych, które znalazły już swoich nabywców. Rozbudowana symulacja to nie tylko precyzyjne informacje o wyglądzie i układzie pomieszczeń, lecz także o nasłonecznieniu pokoi o różnych porach dnia, czego wersja papierowa nie byłaby w stanie zapewnić.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wizualizacje idą jeszcze o krok dalej. Obejrzeć można układ piętra, cały budynek oraz jego najbliższe otoczenie. Nabywca ma do czynienia z obrazem w technologii 3D, co daje mu możliwość dotknięcia bryły budynku, obrócenia jej i przyjrzenia się inwestycji z każdej strony.
– Dla wielu naszych Klientów szczególne znaczenie ma widok z okna. Chcą się upewnić, czy sąsiedzi nie będą im zaglądali w okna i jaką intymność zapewnia balkon czy taras. Na papierze tego nie zobaczymy, na wizualizacji 3D już tak. Widzimy, że nasi Klienci bardzo to doceniają – dodaje Foder.
Interaktywne ekrany w Bouygues Immobilier Polska pozwala na dostrzeżenie detali, co było praktycznie niemożliwe makietach pod szklaną kopułą, tak często spotykanych w biurach sprzedaży deweloperów. Z interaktywnego ekranu można korzystać samodzielnie, dzięki czemu nabywcy oszczędzają swój czas, zapoznając się z ofertą w dowolnym momencie, jeszcze przed spotkaniem z doradcą. Ekran jest w pełni user-friendly – intuicyjny interfejs i łatwa nawigacja sprawiają, że wizualizacje są praktycznym narzędziem w rękach potencjalnych nabywców.
Technologia zmienia rynek deweloperski
Od kilku lat można zaobserwować nasilający się trend prowadzenia działań marketingowych w obszarze nieruchomości głównie w Internecie. Deweloperzy starają się, by ich oferta była jak najlepiej dostępna i jak najbardziej przejrzysta online, tak aby przykuć uwagę klienta jeszcze zanim zdąży wyjść z domu i odwiedzić siedzibę firmy. Coraz więcej osób ogląda też oferty mieszkań, korzystając z urządzeń mobilnych, przez co optymalizacja stron internetowych pod kątem tabletów i smartfonów staje się standardem w branży. Wprowadzenie ekranów interaktywnych to kolejny etap tworzenia rynku kompleksowych usług dostępnych w digitalu.
Powszechnie stosowane do tej pory rozwiązania printowe zyskały nowego, prężnie rozwijającego się konkurenta w dziedzinie nowoczesnych technologii. Stale zwiększająca się przewaga kanałów komunikacji digitalowej sprawia, że tradycyjne formy przekazu przestają być dla odbiorców komplementarne i atrakcyjne. Obok znanej już na rynku plazmy i LCD, coraz większe znaczenie zyskują urządzenia interaktywne. Dotykowe ekrany proponowane przez Bouygues Immobilier znakomicie wpisują się w ten trend.