… jak i psychicznego. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz działania Out Of Home.
Wraz z modą na „slow life” i wzrostem popularności nowego trendu hygge marka sloggi, która od początku swojego istnienia stawia na wygodę, wpisuje się w światowe trendy związane z poczuciem wolności i komfortu.
Zobacz również
Przedstawimy Wow Comfort, naszym zdaniem najwygodniejszy stanik na świecie. Znasz to uczucie gdy spróbujesz czegoś wyjątkowego i chcesz, aby dowiedział się o tym cały świat ?! Stanik Wow Comfort to właśnie jedna z takich rzeczy. To wygoda, którą zechcesz podzielić się z każdym! Nawet ze swoim… mężczyzną.
Wprowadzając prowokacyjną i odważną kampanię pod hasłem ‘Przymierz mój stanik”, marka podkreśla gwarancję wygody, którą chce podzielić się z każdym bez wyjątku. Sloggi łączy doskonałe dopasowanie i podtrzymanie, zapewniając swobodę ruchów, wierząc, że prawdziwy komfort to stan umysłu, kiedy czujemy się doskonale we własnej skórze i możemy stawić czoła wszystkim codziennym wyzwaniom.
Kampania reklamowa sloggi „TRY MY BRA” obejmuje działania w telewizji oraz w internecie, a także w przestrzeni miejskiej. W telewizji w ogólnopolskich i tematycznych stacjach emitowane są spoty 30” oraz 20”. W 30 sekundowym spocie widzimy kobietę tak zachwyconą wygodą swojego biustonosza Wow Comfort, że proponuje każdemu (nawet mężczyźnie) przymierzenie go. Działania w internecie obejmują mailingi oraz reklamy wideo display w modelu programmatic w serwisach VOD. Reklamy OOH pojawiają się w Warszawskim metrze oraz w centrach handlowych na terenie największych miast w Polsce. Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska) przy współpracy z Amnet oraz Posterscope. Kampania potrwa do połowy kwietnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing