Agencja marketingowa Facead zmienia się w BrandAhead

Agencja Facead działająca na rynku od 2009 roku, obsługująca m.in takie marki jak The Body Shop, Centrum Nauki Kopernik oraz marki wchodzące w portfolio firmy A&D Pharma, z początkiem kwietnia 2017 roku przeszła rebranding.
O autorze
1 min czytania 2017-04-06

Pod nową nazwą BrandAhead agencja będzie koncentrować się na rozwijaniu czterech mocnych kompetencji zespołu: Komunikacji, Kreacji, Kampanii Reklamowych i Nowych Technologii.

Agencja dwukrotnie powiększyła w tym roku swój zespól. Rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem międzynarodowej firmy Himalaya Drug Company i marką Himalaya Herbals w zakresie obsługi kanałów społecznościowych oraz zrealizowała kampanię reklamową z jedną z największych firm mleczarskich w Polsce OSM Piątnica promując w digitalu „śmietankę 42%”, w ramach której powstała strona.

Na czele agencji stanęła Katarzyna Malinowska, dotychczas New Business Manager agencji Facead. Za strategię odpowiedzialny jest Wiktor Ławik, projekty związane z komunikacją prowadzi Anna Zamecka, a kreacją zarządza Bartosz Wielowiejski. Agencja łączy analityczne podejście z atrakcyjną komunikacją i kreacją, w centrum stawiając markę i wizję jej ciągłego rozwoju.

Mamy szczęście pracować ze wspaniałymi Klientami, którzy są otwarci na nowości. Większość naszych Klientów współpracuje z nami przez lata, a to daje nam możliwość nie tylko efektywnego wprowadzania ich marek w stale zmieniający się świat digitalu, ale przede wszystkim budowania wspólnej wizji tego, gdzie marki mają znaleźć się w przyszłości. Takie podejście doskonale odpowiada także wizji rozwoju naszej agencji – podsumowuje Katarzyna Malinowska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji oraz case study na stronie www.brandahead.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing