GoldenSubmarine była odpowiedzialna za pomysł kreatywny i strategię wprowadzenia nowego produktu. Agencja zajmowała się też wdrożeniem kampanii w kanale digital i przygotowaniem odpowiednich formatów reklamowych. Do kampanii WINIARY Budyń do ciast i kremów zostali zaangażowani blogerzy, którzy na swoich blogach przygotowali przepisy z wykorzystaniem nowego produktu. Świąteczne desery z budyniem do ciast i kremów WINIARY można zobaczyć m.in. na blogach „Gotuję bo lubię”, „Poezja smaku” czy „Ostra na słodko”.
Kampania wystartowała 27 marca i potrwa do Wielkanocy. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Zobacz również
-
„Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”: kampania Energy Blast z przekazem do młodych użytkowników social mediów
-
„This Year Next Year. 2025 Global Midyear Forecast”: globalne przychody z reklam w 2025 roku wyniosą 1,08 biliona dolarów [RAPORT WPP Media]
-
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania
Kampania WINIARY Budyń do ciast i kremów to kolejna realizacja GoldenSubmarine dla firmy NESTLÉ POLSKA. Wcześniej agencja pracowała m.in. przy kampanii promującej Sosy na grilla WINIARY, Kostkę Mięsną WINIARY, a także MAGGI.