Nowa kampania wizerunkowa Kauflandu

Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym.
O autorze
0 min czytania 2017-04-12

Kampania przedstawia serię krótkich spotów reklamowych, nakręconych w konwencji krótkiego serialu. Ich bohaterami są Katarzyna i jej rodzina oraz ich sąsiedzi. Spoty przedstawiają codzienne perypetie bohaterów.

Celem kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu dostępnego w marketach Kaufland. Kampania obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe, dopasowane do sezonowego kalendarza zakupowego. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania digital.

Kreacja kampanii: Schulz Brand Friendly
Reżyser spotów: Marcin Ziębiński
Dom produkcyjny: FeelMovie
Dom mediowy: Maxus

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj