Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 maja w Londynie.
O nagrodę i tytuł najlepszej kampanii w kategorii „The Baltic” powalczy projekt „Skarb Nathana Drake’a”, zrealizowany dla PlayStation Poland przez MSLGROUP Poland – hub regionu MSLGROUP na Europę Środkowo-Wschodnią. Natomiast kampania „Jak ogarnąć pyrkę” przygotowana przez rumuński oddział agencji (MSLGROUP The Practice) dla Mc Donald’s Romania została nominowana w dwóch kategoriach „Measurment and Evaluation” oraz „Food Service”. Holmes Report wyróżnił także kampanię „Jestem czymś więcej niż mój kredyt”, przygotowaną dla KRUK Romania przez rumuńskie biuro MSLGROUP.
Zobacz również
MSLGROUP CEE nieprzerwanie od 2011 roku znajduje się w czołówce najlepszych firm konsultingu PR. Sześciokrotnie zostało nominowane do tytułu najlepszej firmy konsultingowej ds. PR w tej części świata oraz dwukrotnie (w 2013 i 2015 roku) zdobyło tytuł Eastern European PR Consultancy of the Year. Informacja o tegorocznych finalistach zostanie ogłoszona 1 maja 2017.