W celu zwiększenia świadomości na temat tego kluczowego narządu, firma Sanofi, producent leku Essentiale® Forte, rozpoczyna kampanię edukacyjną „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy Ty”.
Jak pokazuje raport z badania realizowanego przez GFK Polonia „Polacy a ich wątroba”, jedynie 50% Polaków jest świadomych odtruwającej roli wątroby. A tylko jedna piąta respondentów potrafi wymienić objawy typowe dla chorób wątroby (zmęczenie, apatia, osłabienie czy nudności).
Zobacz również
Osią kampanii, jest platforma www.szczesliwawatroba.pl, wraz z Ogólnopolskim Testem Wątroby, z którego odpowiedzi posłużą do stworzenia podsumowania na temat „wątroby Polaków”. Na stronie znaleźć można również wyniki badania GFK Polonia, dotyczącego świadomości istotności wątroby w organizmie człowieka i wiedzy na temat jej funkcji. Ponadto, zarówno na platformie akcji, jak i portalu społecznościowym Facebook: Szczęśliwa Wątroba, będzie można zapoznać się z praktycznymi poradami i wskazówkami dotyczącymi wspomagania wątroby na co dzień, przygotowanymi we współpracy ze specjalistami z dziedzin medycyny, dietetyki i sportu. A także faktami i ciekawostkami na temat tego organu.
Inicjatorem kampanii „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy Ty” jest lek Essentiale® Forte. Patronami akcji są: Fundacja Gwiazda Nadziei oraz Koalicja Hepatologiczna.
Kampania, która potrwa do końca 2017 r. obejmuje Internet, media społecznościowe, prasę, outdoor i promocję w miejscach sprzedaży. Za stworzenie strategii, ideę kreatywną, koncepcję i egzekucję działań w kanałach digital oraz social media, a także mediach tradycyjnych – outdoor, odpowiada agencja Atom Click. Działania komunikacyjne w trakcie trwania całej kampanii prowadzi Procontent Communication.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing