Adamowska ze sprzedażą związana jest od 15 lat. Pracę w new business rozpoczęła w Domu Mediowym PRO Media House na stanowisku Business Relations Manager. Następnie 4 lata zajmowała stanowisko New Business Director w Agencji Insignia.
Odpowiadała m.in za strategię new business, budowanie portfolio klientów, pozyskiwanie partnerów do projektów cross marketingowych. Prowadziła również rekrutacje i szkolenia pracowników działu new business.
Zobacz również
Joanna realizowała projekty mniędzy innymi dla: Lactalis Polska, Amway, Grupa Żywiec, Bonduelle, Kupiec, Nutricia Polska, Mars oraz L’Oréal.
W Opcomie, objęła nowopowstałe stanowisko New Business Director’a.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]