Jakub Borowczyk jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Łódzkim. Jeszcze w trakcie studiów realizował projekty badań opinii i badań marketingowych dla firm takich jak NASK, Johnson&Johnson, czy Kulczyk Investment. Zarządzał też projektami finansowanymi przez Unię Europejską. Początkowo były to projekty szkoleniowe, ale stopniowo przenosił swoją aktywność w kierunku nowoczesnych technologii i ich zastosowań w przemyśle i medycynie. Przez ostatnie dwa lata wdrażał na polskim rynku implanty do zabiegów endowaskulanych w chirurgii naczyniowej i kardiochirurgii.
Nowy Marketing Manager w BinarApps będzie odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej.
Zobacz również
– Chcę żeby BinarApps było marką, która sama przyciąga ludzi. Chcę, żeby inni zobaczyli to samo co ja, kiedy przyszedłem do zespołu: zaangażowanie, kreatywność i uczciwość. Zapewne brzmi to jak slogan reklamowy, ale nie jest to puste stwierdzenie. Pracowałem z dziesiątkami firm i instytucji i dla tego doceniam to, co widzę w BinarApps – mówi Borowczyk.