BinarApps ma nowego Marketing Managera

BinarApps, łódzki software house zajmujący się rozwojem produktów IT, specjalizujący się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dla startupów ma nowego Marketing Managera. Jakub Borowczyk kilka dni temu objął nowoutworzone stanowisko w spółce
O autorze
1 min czytania 2017-04-25

Jakub Borowczyk jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Łódzkim. Jeszcze w trakcie studiów realizował projekty badań opinii i badań marketingowych dla firm takich jak NASK, Johnson&Johnson, czy Kulczyk Investment. Zarządzał też projektami finansowanymi przez Unię Europejską. Początkowo były to projekty szkoleniowe, ale stopniowo przenosił swoją aktywność w kierunku nowoczesnych technologii i ich zastosowań w przemyśle i medycynie. Przez ostatnie dwa lata wdrażał na polskim rynku implanty do zabiegów endowaskulanych w chirurgii naczyniowej i kardiochirurgii.

Nowy Marketing Manager w BinarApps będzie odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej.

Chcę żeby BinarApps było marką, która sama przyciąga ludzi. Chcę, żeby inni zobaczyli to samo co ja, kiedy przyszedłem do zespołu: zaangażowanie, kreatywność i uczciwość. Zapewne brzmi to jak slogan reklamowy, ale nie jest to puste stwierdzenie. Pracowałem z dziesiątkami firm i instytucji i dla tego doceniam to, co widzę w BinarApps – mówi Borowczyk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj