To i wiele więcej już 12 czerwca w hali EXPO Łódź.
ABSL Talks to wydarzenie dla poszukujących inspiracji i szansy rozwoju. Jako wyjątkowa platforma do wymiany doświadczeń, kierowane jest do uczestników, którzy nie obawiają się przekraczania utartych ścieżek w działaniu i realizacji swoich celów. Świeża formuła bazuje na eventach kreatywnych dających możliwość poznania ciekawych postaci z odmiennych środowisk, które łączy charyzma i nieszablonowe myślenie. Uczestnicy wysłuchają wystąpień wybitnych osobowości reprezentujących różne dziedziny (biznes, kultura, nauka etc.). Całe wydarzenie zakończy after party w specjalnie przygotowanej strefie chillout.
Zobacz również
Nowa inicjatywa skierowana jest do młodego pokolenia poszukującego inspiracji w działaniu – mówi Marek Grodziński, wiceprezes ABSL – ABSL Talks to wydarzenie skierowane zarówno do młodych profesjonalistów, jak i do studentów, którzy dopiero planują swoją karierę. Konferencja ma być szansą rozwoju i jednocześnie pokazywać, że są wśród nas ciekawi ludzie, którzy dzięki pracy mogą nie tylko rozwijać się zawodowo, ale i w inspirujący sposób zgłębiać pasje.
Głównym gościem ABSL Talks będzie Randi Zuckerberg, założycielka i dyrektor generalny Zuckerberg Media, butikowej agencji marketingowej i produkcyjnej. Przed założeniem własnej firmy pracowała dla Facebooka, wdrażając w latach 2005-2011 pionierski program marketingowy. Poza działalnością zawodową, Randi jest również autorką książek (w tym bestsellerowego „DotComplicated”), producentką i prezenterką telewizyjną, a także działaczką na rzecz teatru. Wśród pozostałych spikerów znajdą się m. in. trenerka biznesowa Sylwia Królikowska, dziennikarz i fotograf podróżniczy Tomasz Michniewicz, manager bankowy i ekonomista Sławomir Lachowski, czy badaczka z amerykańskiego MIT Aleksandra Przegalińska.
Więcej informacji na temat ABSL Talks dostępnych jest na stronie wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing