…(blogerzy i youtuberzy) w Polsce. Audycji będzie można posłuchać w każdą sobotę o godzinie 13:00.
Radiowe AMA to pierwsza w Polsce audycja poświęcona influencerom i blogerom prowadzona przez praktyka, który zna branżę od podstaw. Program będzie w całości poświęcony Internetowi (od fake-news po wynagrodzenie youtuberów po gości, od tego jak to jest zdobyć 10 000 likeów w godzinę, przeprowadzać wywiad z prezydentem czy jak prowadzić biznes na YouTubie po to kim jest blogerem i jak nim zostać).
Zobacz również
Kardyś postawił na innowacyjną formułę – będzie go współtworzył z fanami poszczególnych influencerów. Słuchacze będą mogli zgłaszać swoje pytania.
Audycja jest adresowana do każdego, kto chociaż trochę interesuję się zjawiskiem influencingu oraz Internetem, kto chciałby się dowiedzieć czegoś więcej o współczesnych celebrytach oraz o tym jak radzić sobie z fake-newsami.
W pierwszym programie wystąpił Kuba Jankowski, jeden z pierwszych prowadzących kanału „Matura to Bzdura”, który opowiadał m.in. o tym jak zmienia się telewizja internetowa.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Audycji można posłuchać w każdą sobotę o 13:00 w Radiu Kampus na 97,1 FM, przez Internet lub za pomocą aplikacji TuneIn.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wojciech Kardyś w branży reklamowej pracuje od 5 lat. Od 3 lat związany jest z influencer marketingiem. Wcześniej pracował dla Schulz Brand Friendly, Content Plate oraz ProIdea, a przez 3 lata pisał do NaTemat.pl. W Szeri Szeri opiekuje się między innymi Allegro, CEDC, Nivea czy Kompanią Piwowarską. Kardyś ukończył filozofię. Jest również absolwentem scenariopisarstwa na Wyższej Szkole Filmu i Komunikacji Audiowizualnej.
Szeri Szeri to pierwsza w Polsce i największa agencja, specjalizująca się w influencer marketingu, a także w planowaniu i realizacji kampanii z udziałem blogerów. Od powstania w 2013 roku odnotowała na swoim koncie ponad 300 realizacji. W ostatnim czasie Szeri Szeri, należące do grupy AdNext, nabyło pakiet udziałów w DDOB.com. DDOB.com przygotowuje komunikację skierowaną do młodych użytkowników z pokolenia Z, szukających w sieci wartościowych treści, angażujących i prowokujących do interakcji.