Już 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się konferencja POLZAK MARKETING 2017. To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Konferencja ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji.
POLZAK MARKETING 2017 to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego reprezentanci z branży będą mieli możliwość spotkać się przy jednym stole i wymienić wiedzą z zakresu zakupu usług marketingowych i PR. Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w 8 kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.
Zobacz również
„Współpraca pomiędzy SAR i PSML rozwija się, a organizacja konferencji POLZAK MARKETING 2017 to kolejny wspólny krok, który ma na celu profesjonalizację relacji reklamodawca-agencja. Jesteśmy Stowarzyszeniami, które integrują specjalistów obu środowisk. Wspólnymi siłami, poprzez rozpoczęty w zeszłym roku projekt Dialog branżowy, chcemy odpowiedzieć na dzisiejsze potrzeby rynku i tworzyć polskie wzorce postępowań w zakresie zakupów usług marketingowych oraz edukować rynek w tym obszarze.” – powiedział Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu SAR.
W ramach poszczególnych modułów programu na konferencji zostaną zaprezentowane miedzy innymi:
- Raport IAA Polska: Pozycja Dyrektora Marketingu w Przedsiębiorstwie oraz relacje Działu Marketingu z dostawcami usług marketingowych.
- Finansowe aspekty efektywnej współpracy Reklamodawcy i Agencji: Terminy płatności i koszt pieniądza w czasie. Odbiory częściowe i etapowanie płatności.
- Jak zaangażować agencje w przetargu? Moduł na podstawie procesu przetargowego na obsługę komunikacji marki IKEA.
- Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jakie cele stawiać w komunikacji marketingowej, jak je mierzyć? Rola Marketingu i Zakupów w tworzeniu efektywnej komunikacji. Case na podstawie konkursu Effie Awards oraz kampanii Lecha Premium, zdobywcy Nagrody Srebrne Effie 2015.
- Zakupy Incentive Travel zaprezentowane z 3 stron procesu zakupowego – z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel oraz Agentów Lotniczych.
- Efektywność w zakupach komunikacji PR.
- Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować.
- Wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawca-Agencja SAR-PSML.
Szczegółowy program konferencji na stronie: www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
„Zakupy usług komunikacji marketingowej są trudnym zadaniem, ponieważ wymagają dużej wiedzy o rynku agencji oraz o trendach w komunikacji. Nie ma też w Polsce wielu wydarzeń, które przekazywałyby konkretną wiedzę na ten temat. Poruszając się między potrzebami klienta wewnętrznego a oczekiwaniami usługodawcy powinniśmy w pełni rozumieć, co kupujemy i jak najlepiej optymalizować procesy zakupowe” – dodaje Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu PSML.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
Patroni medialni: Media i Marketing, PRoto, Newseria.
Rejestracja oraz ceny biletów na stronie: www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html