Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Uber zatrudnia nowego eksperta w obszarze sztucznej inteligencji

Uber otwiera nowy dział Advanced Technologies Group (ATG). Pokieruje nim Raquel Urtasun, profesor Uniwersytetu w Toronto i jedna z najlepszych badaczek na świecie w zakresie percepcji maszyn i sztucznej inteligencji.
O autorze
0 min czytania 2017-05-09

Urtasun specjalizuje się w rozwijaniu oprogramowania, dzięki któremu autonomiczne pojazdy potrafią rozpoznawać obiekty, a tym samym mogą poruszać się sprawnie i bezpiecznie.

Zadaniem nowo utworzonego działu będzie wsparcie inżynierów pracujących nad autonomicznymi pojazdami w San Francisco i Pittsburgu. Ich prace uzupełnią również badania nad sztuczną inteligencją prowadzone w Uber AI Labs przez zespół Zoubina Ghahramani.

ATG powstaje w Toronto, ponieważ to miasto jest ważnym ośrodkiem badań nad sztuczną inteligencją, mającą kluczowe znaczenie dla przyszłości transportu. Ponadto Uber rozpoczął długofalową współpracę z Vector Institute, niezależnym kanadyjskim ośrodkiem badawczym, zajmującym się badaniami nad sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym. Jednym z jego założycieli była profesor Raquel Urtasun.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj