Czy to jeszcze piwo, czy już Paulaner? – pyta 180heartbeats + Jung v.Matt

13 listopada ruszyła nowa kampania Paulanera, przygotowana przez 180heartbeats + Jung Von Matt, w której kreacje pytają konsumentów czy ich zdaniem tego typu produkt można zakwalifikować do kategorii piwnej.
O autorze
0 min czytania 2012-11-16

Paulaner należy do portfolio grupy Żywiec. Zadaniem 180heartbeats + Jung Von Matt było wypromowanie marki w Internecie w oparciu o charakterystyczne cechy produktu (pszeniczność, górna fermentacja, mętność, smak, charakterystyczna szklanka i kontekst kulinarny).

Podstawowym założeniem strategicznym był fakt, że Paulaner to nie jest zwykłe piwo, do którego jesteśmy przyzwyczajeni – to nietypowe piwo pszeniczne, warzone w procesie górnej fermentacji. Dlatego kreacje pytają konsumentów czy ich zdaniem tego typu produkt można zakwalifikować do kategorii piwnej.

Kampania bannerowa przekierowuje na stronę, z której każdy może dowiedzieć się, co odróżnia Paulanera od tradycyjnych lagerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania obejmuje tradycyjne bannery, dedykowany website paulanerpolska.pl, konkurs oraz komunikację na Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

180heartbeats jest odpowiedzialna za strategię, kreację oraz razem z agencją Roots PR prowadzi działania PR oraz fan page. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się