Paulaner należy do portfolio grupy Żywiec. Zadaniem 180heartbeats + Jung Von Matt było wypromowanie marki w Internecie w oparciu o charakterystyczne cechy produktu (pszeniczność, górna fermentacja, mętność, smak, charakterystyczna szklanka i kontekst kulinarny).
Podstawowym założeniem strategicznym był fakt, że Paulaner to nie jest zwykłe piwo, do którego jesteśmy przyzwyczajeni – to nietypowe piwo pszeniczne, warzone w procesie górnej fermentacji. Dlatego kreacje pytają konsumentów czy ich zdaniem tego typu produkt można zakwalifikować do kategorii piwnej.
Zobacz również
Kampania bannerowa przekierowuje na stronę, z której każdy może dowiedzieć się, co odróżnia Paulanera od tradycyjnych lagerów.
Kampania obejmuje tradycyjne bannery, dedykowany website paulanerpolska.pl, konkurs oraz komunikację na Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
180heartbeats jest odpowiedzialna za strategię, kreację oraz razem z agencją Roots PR prowadzi działania PR oraz fan page. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.