Wśród finalistów pierwszej części konkursu jest Dawid Napierała, Art Director w agencji marketingowej DDS Poland i współwłaściciel trójmiejskiego domu produkcyjnego G58.
W lutym rozpoczęła się IV edycja Papaya Young Directors, jedynego w Polsce konkursu, który umożliwia młodym twórcom i reżyserom w wieku od 18 do 35 roku życia realizację krótkiego filmu dla wybranej marki. Zadaniem artystów było przygotowanie eksplikacji reżyserskich dla tegorocznych sponsorów, wśród których znalazło się: Allegro, Black Red White, Rossmann czy Hortex, i pokonanie silnej konkurencji. Spośród ponad tysiąca zgłoszeń jury konkursu, w którym zasiadają przedstawiciele branży filmowej (w tegorocznej edycji m.in.: Kasia Adamik czy Olga Frycz) i kreatywnej, wybrało 20 najlepszych pomysłów. Wśród nich propozycję Dawida Napierały dla MasterCard.
Zobacz również
– Wyróżnienie mojej pracy przez tak znakomite grono ekspertów uważam za spore osiągnięcie, tym bardziej, że jestem jedynym finalistą konkursu z Pomorza. Co roku uzdolnieni młodzi ludzie mają szansę na realizację niesamowitych, twórczych pomysłów. Cieszę się, że w tym roku do nich dołączę i przedstawię swój pomysł na kampanię reklamową dla MasterCard – mówi Dawid Napierała, Art Director DDS Poland i współwłaściciel G58, jednej ze spółek znajdujących się w portfolio DDS Poland.
Realizacje, na których cele każdy z wybranych reżyserów otrzymał wsparcie finansowe i produkcyjne, będzie można zobaczyć już niedługo. Gala finałowa Papaya Young Directors, premiera konkursowych filmów i ogłoszenie laureatów odbędą się 7 czerwca br.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach