Marcin Mroczek i Andrzej Błachut przed dołączeniem do Havas Warsaw byli przez dwa lata związani z Ogilvy&Mather. Wcześniej pracowali m.in. w Scholz&Friends, Havas Group, 303, Team One (Saatchi&Saatchi) czy G7.
Na swoim koncie mają kampanie dla wszystkich marek Polkomtel, m.in. format kreatywny “Gatunki Filmowe” dla Simplusa, kampanii “The Czasoumilacze” dla Plus oraz launchu 36i6 i PLUSH.
Zobacz również
Do osiągnięć zawodowych Mroczka i Błachuta należą także kampanie “Adresik” dla Wirtualnej Polski, “Wajcha w dół” dla Heyah, platforma “Dwa razy nie trzeba powtarzać” dla Pudliszki czy format “Takie rzeczy tylko w Erze” dla PTC ERA (obecnie T-Mobile). Ponadto pracowali również dla marek nju mobile, Orange, IKEA, Tymbark, Frito Lay, Citroen, Peugeot czy NESTEA.
Mroczek i Błachut zdobyli w swojej karierze wiele prestiżowych nagród branżowych. Należą do nich: statuetki KTR m.in. za kampanie dla Heyah, 7 Days (Chipita) czy launch 36i6, Effie za kampanie dla 7Days (Chipita) i nju mobile oraz wyróżnienie kampanii dla Simplus na festiwalu Cannes Lions.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]