Fibaro zaczyna współpracę z Tomaszem Pągowskim

„Inteligentny dom w 24h” – to nazwa kampanii marketingowej, do której FIBARO zaprosiło znanego z TVN i Telewizji Domo+ projektanta wnętrz, Tomasza Pągowskiego.
O autorze
0 min czytania 2017-05-12

Akcja promocyjna skupiona będzie na zwiększeniu świadomości klientów i wypracowaniu nowych standardów komunikacji. W ramach kampanii wykorzystane zostaną m.in. takie kanały jak: mailing, media społecznościowe, sieć reklamowa Google. Uruchomiona zostanie również dedykowana Strefa Marek Allegro.

Całość wspierana będzie intensywną komunikacją online w kanałach reklamowych i mediach typu Homebook i Murator. Za kampanię odpowiada dział marketingu FIBARO, a zakupem mediów zajął się OMI Media House. Promocja potrwa do 18 czerwca.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj