Spotkanie charakteryzuje się przekrojowością branż oraz kameralną atmosferą. Ilość uczestników nie przekroczy 40-stu osób. Dedykowane jest stricte in-house managerom, z top managementu. Pojedyncza prelekcja będzie trwała około 60 minut, z przeznaczonym czasem na dyskusję.
Prelekcje wygłoszą managerowie wyższego szczebla z takich firm jak: PepsiCo, eMAG, Sobiesław Zasada Automotive, Orange Retail, Kazar Footwear, Virgin Mobile, Tous Polska, Lechia Gdańsk, Price Waterhouse Coopers, bdsklep.pl.
Zobacz również
Celem organizatorów podczas dwóch dni, będzie pokazanie przekrojowo świata promowania marki w sieci wewnątrz dużych organizacji. Omówione zostaną szczegółowo konkretne przypadki case’ów procesowanych przez praktyków. Podział spotkania na sekcje tematyczne umożliwi uczestnikom dobór tematów zgodnie z własnymi potrzebami.
Dodatkowo, po pierwszym dniu, odbędzie się spotkanie integracyjne w jednej z warszawskich restauracji. Będzie to idealna okazja do kontynuowania rozmów kuluarowych, oraz umocnienia relacji biznesowych w nieco mniej formalnej atmosferze.
Agenda spotkania dostępna jest pod adresem.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing