Aleksandra Marchocka pracuje w agencji Peppermint od 2010 roku, zaś w branży reklamowej działa od blisko 10 lat. Przed objęciem stanowiska Creative Directora, pełniła funkcję Head of Design agencji Peppermint. Marchocka jest laureatką wielu prestiżowych konkursów, w tym Golden Drum International Festival, Kreatury, Webstar, czy Design and Design, zaś jej ilustracje były wystawiane m.in. w Polsce, Meksyku, Włoszech i Australii. W tym roku znalazła się również w gronie jurorów w kategorii „Ilustracje” w ramach Konkursu Twórców Reklamy.
Do tej pory stanowisko Creative Directora pełniła Ewa Cymer, która łączyła tę funkcję z zarządzaniem agencją jako CEO, którą pozostaje.
Zobacz również
– Objęcie stanowiska Creative Directora przez Aleksandrę Marchocką to proces jednocześnie naturalny i ekscytujący dla Peppermint. Jej doświadczenie i umiejętności sprawiają, że awans i pełne zarządzanie działem kreacji stanowią ważny krok dla agencji – Ewa Cymer, CEO Peppermint
Aleksandra Marchocka pełni funkcję Creative Directora od maja 2017.
![OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/badanie-ontk-ai-142x0-c-default.jpg)
OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]