Wsparcie nowych smaków Almette – start!

Hochland Polska rozpoczyna silne wsparcie wprowadzenia dwóch nowych smaków Almette: Almette z rzodkiewkami, Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o tym, że ofercie dostępne są dwa NOWE, PYSZNE smaki.
O autorze
1 min czytania 2017-05-17

Po raz pierwszy w naszej komunikacji tak szeroko wykorzystujemy wizerunek celebryty – ambasadorem wprowadzenia nowych smaków Almette jest David Gaboriaud (znany szef kuchni i autor programów kulinarnych).

David Gaboriaud będzie promował nowe smaki Almette w TV (sponsoring), na opakowaniach, w internecie, podczas akcji degustacyjnych w galeriach handlowych oraz na materiałach przy półkach.

Będzie także spotykał się ze znanymi blogerami i przygotowywał z nimi pyszne kanapki i potrawy z Almette. Wsparcie nowych smaków Almette potrwa od maja do lipca i zagwarantuje dotarcie do 17 mln konsumentów.

W ramach wsparcia nowych smaków Almette przez najbliższe 2 miesiące zapraszamy do Naturalnych stref Almette w 8 największych galeriach handlowych w Polsce. W strefie Almette będzie można wypróbować nowe produkty oraz otrzymać wiosenną niespodziankę w postaci bukietu warzyw skomponowanego ze składników naszych nowych serków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Startujemy 13 maja w Poznaniu (Galeria Handlowa Avenida, dawne City Center, obok Dworca Głównego).

Harmonogram akcji w galeriach handlowych poniżej oraz na naszej stronie www: https://www.almette.pl/nowe-smaki/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o kampanii znajduje się na specjalnie do tego przygotowanej zakładce na stronie www: https://www.almette.pl/nowe-smaki/

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strony!