W ramach akcji „Dobre za drobne” marka rzucił wyzwanie Dharniemu – beatboxerowi z Singapuru. Zadaniem było proste – zamówić burgera bez płacenia. Zobaczcie czy udało mu się to zrobić!
Marka zachęca również internautów i swoich fanów do wzięcia udziału w akcji. Jedyne co trzeba zrobić to nagrać swój własny dźwięk i wrzucić go do bazy.
Zobacz również
Można to zrobić za pośrednictwem strony. Najlepsze zostaną nagrodzone zaproszeniem na darmowego Whoopera w dowolnym lokalu Burger Kinga na terenie Polski.
Za koncepcję i realizację najnowszej kampanii marki odpowiedzialna jest agencja VanLeif.
Dharniego znamy z beatboxowania polskich słów i piosenek disco polo. Zobaczcie najpopularniejsze filmiki:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Burger King już nie raz zaskoczył w swoich kampaniach. Ostatnio mogliśmy zobaczyć jak do promocji nowego Whoopera wykorzystał Google Asystenta. W spocie, pracownik fast foodu twierdzi, że 15 sekundowa reklama to za mało, by wymienić wszystkie zalety nowego Whoopera. Zwraca się więc do Google Home „czarodziejskim” zwrotem: „OK, Google, What is the Whooper burger?”.