„Od wielu lat termiczna i akustyczna izolacja ISOVER zamienia podłogi, ściany i dach w coś o wiele ważniejszego – w miejsce, do którego zawsze chcesz wracać, gdzie czujesz się bezpiecznie i komfortowo. W Twój dom – pełen ciepła” – tymi słowami producent wełny mineralnej rozpoczyna swój spot telewizyjny i nową ogólnopolską kampanię reklamową. – W naszej kampanii chcieliśmy umocnić pozytywne skojarzenia z naszą marką, bazując na pozytywnych emocjach jak radość czy rodzinne ciepło, a z drugiej strony nawiązać do korzyści, jakie dajemy klientom w aspekcie komfortu termicznego, który zapewniają rozwiązania ISOVER w naszych domach – mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.
Kampania „Dom pełen ciepła” przedstawia szczęśliwą rodzinę, uchwyconą przy wspólnej, radosnej zabawie w ich ciepłym i bezpiecznym domu. W role bohaterów wcielili się inżynierowie marki ISOVER. Dzięki ciekawej animacji, z rozwijającą się rolką wełny, dowiadujemy się, że do jego budowy wykorzystano energooszczędną wełnę szklaną, która otula cały dom.
Zobacz również
– To nie pierwszy raz, kiedy w ogólnopolskiej kampanii zamiast aktorów czy modeli bohaterami są osoby z naszego zespołu, które doskonale znają produkty oraz markę, będąc na co dzień jej prawdziwymi ambasadorami – dodaje Anna Kozera, specjalista komunikacji ISOVER.
Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej o szerokim zasięgu będzie prowadzona od 20 maja do 30 czerwca br. Dodatkowe działania mediowe obejmują reklamy w prasie branżowej i ogólnopolskiej, internecie, w tym mediach społecznościowych, na megaboardach oraz materiały promocyjne w punktach handlowych.
Koncepcję spotu, plan kampanii oraz hasło reklamowe przygotował zespół marketingu ISOVER. Za realizację spotu odpowiadała firma MBT Production, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Spot reklamowy ISOVER można już teraz zobaczyć na kanale Youtube ISOVER:
Słuchaj podcastu NowyMarketing