The Heart Warsaw zajmuje obecnie 1 700 metrów kwadratowych powierzchni w kompleksie Warsaw Spire. Podzielona jest na część biurową oraz salę konferencyjną. Ważnym elementem kreującym charakter przestrzeni jest oświetlenie. Uwagę odwiedzających przykuwa szczególnie sufit
z podświetleniem RGB, sterowanym za pomocą pilota. Unikatowa instalacja świetlna została opracowana i wykonana przez technologów z Advertis.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zadanie polegało na uzyskaniu efektu ambientowego światła z szeroką gamą kolorów do wyboru, tak aby można było dopasować je do okazji bądź identyfikacji wizualnej danej firmy – mówi Karol Jaworski, technolog Advertis. Światło z odpowiednio rozmieszczonych listew z soczewką rozprasza się na powierzchni podwieszonego sufitu składającego z białych wysp o kształcie trójkątów, dając lekko mieniący się nastrojowy efekt delikatnego oświetlenia.
Przestronna sala konferencyjna podzielona jest na cztery sekcje, które można połączyć bądź wydzielić w zależności od potrzeb. Każdą z sekcji można niezależnie sterować i wybrać odmienne wersje kolorystyczne. Podświetlony sufit zdobiący The Heart Warsaw można podziwiać również z Placu Europejskiego.
System oświetlenia został opracowany przez Advertis, według koncepcji pracowni architektonicznej Workplace Solutions.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing