Dzięki Piccolo tegoroczny Dzień Dziecka nabiera zupełnie nowego wymiaru i przenosi najmłodszych tam, gdzie spełniają się marzenia. Wszystko za sprawą niezwykłych tatuaży dołączanych do dwóch smaków Piccolo: brzoskwinia i truskawka. Tatuaże 3D po zeskanowaniu mobilną aplikacją Tap2C zmieniają się w trójwymiarowe, poruszające się kreskówkowe postaci: krokodyla podrzucającego truskawkę, figlującą małpkę, sympatycznego węża z truskawką, latającą papugę i oczywiście kultową postać Piccolo, która już od 25 lat towarzyszy najmłodszym podczas najważniejszych rodzinnych wydarzeń.
1 czerwca zniknie więc granica między rzeczywistością i fantazją. Owocowe bąbelki „wystrzelą” w samym środku dżungli wśród dzikich zwierząt z ożywionych tatuaży albo na egzotycznej bezludnej wyspie. Wyobraźnia nie ma granic! Dzięki prezentom od Piccolo w tym roku Dzień Dziecka stanie się jeszcze bardziej kolorowy i fascynujący.
Zobacz również
A to przecież najmłodsi lubią najbardziej.
Z okazji Dnia Dziecka Piccolo dołącza do Piccolo Peach i Strawberry aż 50 000 zestawów prezentowych, zawierających pięć trójwymiarowych tatuaży. Produkt jest dostępny w sieciach: Żabka i Carrefour. Innowacyjna promocja marki Piccolo skierowana jest do dzieci w wieku od 6 do 10 lat.
Zapowiada się niezapomniany i trójwymiarowy Dzień Dziecka z Piccolo – owocowa mega frajda.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing