Prowadzenie skutecznej strategii marketingowej na Facebooku w dużej mierze zależy od szybkiej i umiejętnej reakcji na przyjęcie reklamy przez odbiorów. Dzięki wiedzy o tym, co i do kogo trafia najlepiej, można znacząco zmniejszyć czas poświęcony na optymalizację kampanii.
Catvertiser dostarcza swoim użytkownikom różnorodne rozwiązania automatyzujące ich pracę. Kolejnymi z nich są reguły autooptymalizacji kampanii reklamowych. Poprzez użycie warunków bazujących na prostym zdaniu logicznym, np. „Zatrzymaj zestaw i przenieś budżet”, reguły pomagają w bieżącym kontrolowaniu kampanii i samodzielnie podejmują czynności, które modyfikują ustawienia kampanii w zależności od wystąpienia wskazanych przez użytkownika warunków.
Zobacz również
Poprzez zastosowanie reguły użytkownik oszczędza czas oraz nie musi ciągle śledzić kampanii. Platforma z kolei może wstrzymać działania reklamowe natychmiast po osiągnięciu konkretnych celów kampanii, automatycznie weryfikować wyniki w określonym czasie oraz pilnować warunków opłacalności jej realizacji.
Obecnie Catvertiser oferuje trzy typy reguł autooptymalizacji. Oprócz zasady „Zatrzymaj zestaw i przenieś budżet”, użytkownicy mogą korzystać jeszcze z „Wstrzymaj kampanię/zestaw/ reklamę” oraz „Zmień stawki zestawów na wartość / o procent”.
Więcej informacji na blogu Catvertiser.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing