Przenieśliśmy, ale nie rozdzieliliśmy. To, co dzieje się w Internecie, ma przełożenie na realne życie.
To w jaki sposób przedstawiamy siebie, swoją markę osobistą lub swoją firmę w mediach społecznościowych istotnie wpływa na życie osobiste i zawodowe. Brak zarządzania marką osobistą, automatycznie zmniejsza szanse na rynku. Każdy popełniony przy jej budowaniu błąd sprawia, że oddala się wizja wymarzonej pracy, kariery i odpowiedniego partnera.
Zobacz również
Dlaczego ten temat jest ważny:
-
86% internautów w Polsce ma konto w co najmniej jednym serwisie społecznościowym,
-
73% Polaków odwiedza Facebook,
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
YouTube jest oglądany częściej niż telewizja publiczna,
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
46% użytkowników mediów społecznościowych poznało nowe marki, aktywnie korzystając z aplikacji ,
-
Aż 24% użytkowników mediów społecznościowych uważa, że marka, która nie jest aktywna w social media, nie wzbudza ich zainteresowania.
Już 14 czerwca w Łodzi odbędzie się wyjątkowa konferencja dr. Mateusza Grzesiaka “Social Media Personal Brand” organizowana przez Trakido. Jako Partnerzy konferencji chcielibyśmy zaprosić serdecznie na to wyjątkowe wydarzenie. Podczas całodniowego spotkania Mateusz Grzesiak opowie, jak prowadzić komunikację w mediach społecznościowych, aby wykreować i wypromować markę. Niezależnie od tego czy chodzi o profil biznesowy, czy o korzystanie z mediów społecznościowych do kontaktowania się ze znajomymi.
Do kogo skierowana jest ta konferencja?
-
do osób, które posiadają prywatny profil na którymś z portali społecznościowych,
-
do osób, które wprowadzają firmę do Sieci i chciałyby, aby stała się rozpoznawalna,
-
do rodziców, którzy chcą ochronić swoje dziecko przed cyberprzemocą,
-
do osób chcących stworzyć silną markę osobistą.
Przeglądając profile (prywatne lub firmowe) na portalach społecznościowych, często można trafić na podstawowe błędy w komunikacji – zły wybór zdjęć, słabe teksty, które odrzucają, brak zaangażowania zarówno ze strony marki, jak i odbiorców, nieadekwatni followersi lub ich brak.
Podczas konferencji nauczysz się, jak działają media społecznościowe oraz jakie są kanały mediów społecznościowych i które wybierać. Dr Mateusz Grzesiak poruszy też temat pozyskiwania nowych followersów swojego profilu społecznościowego, a także zwróci uwagę na archetypy marketingowe (określenie i dobranie właściwego archetypu dla siebie) i opowiadanie historii (storytelling) angażujących odbiorców.
Dr Mateusz Grzesiak – psycholog, trener i coach, pomagający ludziom i organizacjom w osiągnięciu ich szczytowego potencjału poprzez dostarczanie najbardziej zaawansowanych narzędzi m.in. z zakresu praktycznej psychologii, motywacji, komunikacji. Na jego szkoleniach i prezentacjach, które prowadzi w 7 językach, pojawia się kilkanaście tysięcy osób rocznie. Występuje w Brazylii, Meksyku, Anglii, Niemczech, Polsce, Kolumbii i wielu innych krajach.