Marka Grochola Prawdziwy Chleb. jest wierna tradycyjnym metodom piekarstwa, dzięki którym wytwarzane pieczywo i wyroby cukiernicze wyróżniają nie tylko walory smakowe i estetyczne, ale przede wszystkim zdrowotne. Każdy sklep sieci oferuje bogaty asortyment chlebów, bułek, a także słodkich wyrobów, jak pączki, drożdżówki czy torty okolicznościowe. Nie brakuje też kanapek robionych na miejscu z najlepszego naturalnego pieczywa i świeżej, parzonej na miejscu kawy.
– Chcemy przywrócić modę na prawdziwy chleb, za którego smakiem i zapachem tęskni coraz więcej Klientów. Nasze pieczywo powstaje w oparciu o tradycyjne receptury i metody, na pszennych i żytnich zakwasach, bez drożdży (nie każde ale część), sztucznych dodatków czy barwników. Jesteśmy przedsiębiorstwem rodzinnym z kujawsko-pomorskiego, ale dzięki rosnącej popularności naszych wyrobów, sukcesywnie poszerzamy dystrybucję o kolejne województwa. Równolegle pracujemy nad wzmacnianiem znajomość naszej marki wśród konsumentów, stąd decyzja o nawiązaniu współpracy z profesjonalną agencją PR – tłumaczy Dariusz Grochola, właściciel sieci Grochola Prawdziwy Chleb.
Zobacz również
Agencja Face it! działa od 2012 roku. Wśród obecnych klientów agencji są m.in. Cinema-City, France24, ARTE, firma doradztwa inwestycyjnego Prelios, czołowy importer materiałów obiciowych Toptextil, Shop Doctor, agencja pracy Jobhouse, hotel Bacówka Radawa SPA, paluszki Stema czy Wyższa Szkoła Artystyczna.