K2 Media rozszerza współpracę z marką Saturn

Trwająca od listopada 2016 roku współpraca pomiędzy K2 Media i marką Saturn w zakresie social mediów, została poszerzona o stworzenie platformy contentowej „Technologicznie”, która jest kolejnym elementem kampanii komunikacyjnej „WojTech i Reneusz”.
O autorze
1 min czytania 2017-06-06

Content przedstawiany na stronie ma w przystępny i atrakcyjny sposób przybliżać klientom świat technologii. Reneusz, aktualny brand hero marki Saturn, wcielając się w rolę technologicznego doradcy prowadzi instagramowy profil Saturn Polska, na którym testuje, recenzuje oraz poleca produkty i usługi oferowane przez sieć sklepów Saturn. Blog „Technologicznie” gromadzi te materiały oraz uzupełnia je o dodatkowe informacje, tworząc atrakcyjne i wyczerpujące źródło wiedzy o technologii.

Działania wokół platformy „Technologicznie” mają charakter długofalowy i będą realizowane co najmniej do końca 2017 roku. Pomysłodawca projektu, K2 Media, odpowiada w nim za produkcję sesji zdjęciowych, realizację materiałów wideo, obsługę platformy oraz wsparcie mediowe kanałów społecznościowych. W przyszłości, w ramach strony „Technologicznie” będą realizowane także konkursy konsumenckie, akcje specjalne oraz współpraca z influencerami. 

Za całościowy koncept i realizację kampanii wizerunkowej „WojTech i Reneusz” w TV oraz radiu odpowiada agencja K2.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj