Do MEC Wavemaker, marki content-marketingowej MEC, dołączył właśnie nowy zespół kreatywny. Daniel Przygoda i Michał Klusek pokierują pracami kreacji MEC Wavemaker wyspecjalizowanej w tworzeniu treści na różne platformy dystrybucji.
Daniel Przygoda objął stanowisko creative head. Do MEC Wavemaker przeszedł z VML, gdzie pracował jako senior copywriter. Wcześniej był związany m.in. z K2 Internet. Michał Klusek również jest w MEC Wavemeker creative head, a wcześniej pracował m.in. na stanowisku head of design w Lubię To. Nowi kierownicy kreacji przejęli obowiązki Macieja Maciejewskiego, który po kilku latach odszedł z MEC.
Zobacz również
Zarządzanie całością prac MEC Wavemaker przejął Emil Tumiłowicz, który przez ostatnie miesiące współkierował marką. Emil pozostaje jednocześnie szefem obsługi klienta w MEC Wavemaker. W rozbudowie oferty i portfolio marki wspiera Tomasz Rzepniewski, managing partner MEC odpowiedzialny za digital w zarządzie MEC.
Emil Tumiłowicz pracuje w MEC Wavemaker od ponad roku, dołączył do agencji w momencie wprowadzania nowej marki, a wcześniej pracował m.in. w K2, Artegence i MRM/McCann.
Przypomnijmy, że marka MEC Wavemaker działa od kwietnia ub.r., Polska była jednym z 10 pierwszych rynków, na których sieć uruchomiła tę strukturę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing