Spot opowiada historię ojca rodziny, który zmaga się na co dzień z długiem, jego doświadczenie ze współpracy z GetBack przypomina mu czasy młodości, kiedy trenował kolarstwo ze wpierającym go trenerem. I tak jak wtedy dzięki tej pomocy osiągał rezultaty w sporcie, tak teraz może poradzić sobie z długiem dzięki Doradcy z GetBack.
„Nowa kampania reklamowa pokazuje jakimi wartościami kierujemy się współpracując z naszymi klientami. Na przykładzie trenera kolarstwa spot reklamowy pokazuje jak nasi Doradcy pracują na co dzień. Wiemy, że dług to trudna emocjonalnie sytuacja dlatego chcemy wspierać i motywować naszych klientów, by jak najszybciej rozwiązali swoje problemy finansowe” – Justyna Ślarzyńska, Dyrektor – Departament Marketingu i PR GetBack S.A.
Zobacz również
Pomysł kreatywny i kampanię stworzyła agencja Leo Burnett pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego Macieja Porębskiego, w skład teamu kreatywnego wchodził także copywriter Renata Bujanowska oraz art director Zofia Nowak. Film reklamowy wyreżyserował Johnatan Cohen, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Opus. Postprodukcją spotów zajął się Platige Image. Muzykę skomponował Bartosz Dziedzic.
W Leo Burnett powstała też nowa identyfikacja wizualna dla marki GetBack. Logo przedstawia nachodzące na siebie litery podkreślające współpracę jako jedną z głównych wartości, którymi kieruje się firma GetBack. Odświeżona identyfikacja wykorzystuje nową przyjazną kolorystykę i pokazuje firmę jako nowoczesną i innowacyjną.
Współpraca z GetBack ma charakter stały, Leo Burnett pełni funkcję doradcy strategiczno-kreatywnego dla klienta. W grudniu agencja rozpoczęła pracę nad nową kampanią wspierającą nową misję, wizje i wartości GetBack.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Bliska współpraca klienta z agencją zaowocowała ciekawą i przełamująca stereotypy kategorii kampanią, budującą wizerunek dynamicznie rozwijającej się firmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania zostanie przeprowadzona w TV, prasie, internecie, radiu i OHH.