Ogólnopolska linia opakowań marki „Łomża” przeszła właśnie restylizację. Zmiana miała na celu odświeżenie i nadanie spójnego charakteru linii opakowań ogólnopolskich Łomży. Ponieważ dotychczasowa butelka była dla konsumentów rozpoznawalna poprzez swój kolor i kształt, stała się podstawą do zaprojektowania nowego opakowania. Ponad to badania przeprowadzone na potrzeby realizacji projektu potwierdziły, że klienci doceniają smukły kształt butelki, przez co jest przez nich lubiany. W związku z tym, obecny projekt nie zrywa z dotychczasowymi przyzwyczajeniami konsumenta, a jedynie odświeża jego dotychczasowe doświadczenia.
Nowością projektu jest emboss na butelce, który nawiązuje do tradycji browaru – jest to odnowiona wersja znaku browaru w Łomży sprzed kilkudziesięciu lat.
Zobacz również
W ramach procesu powstało kilkadziesiąt wariantów butelki. Projekt miał charakter przemysłowy, co wiąże się z dużą ilością ograniczeń produkcyjnych. Konieczna była ścisła współpraca z działami wdrożeń dwóch hut szkła w celu poprawnego zbudowania form – tłumaczy Kamil Pączkowski z THIS. Najważniejszymi aspektami przy realizacji było odwzorowanie każdego detalu, takiego jak emboss, kolor szkła czy kwestie techniczne takie jak stabilność butelki na linii rozlewniczej.
W dotychczasowej formie butelka Łomży była obecna na rynku około 3 lat. Z tego powodu nowy projekt ma charakter bardziej ewolucyjny, niż rewolucyjny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]