Levi’s® w nadchodzącym sezonie identyfikuje się z subkulturami, reprezentującymi różne style muzyczne. Inspiracją dla kolekcji jest scena, muzyka i rozentuzjazmowani fani – wszystko to, co towarzyszy muzykom i daje im energię. Twórcy kolekcji cofnęli się do korzeni, czyli do lat 60-tych i 70-tych. To czas, z którego Levi’s® czerpie mnóstwo inspiracji i pomysłów, łączy kolekcje z korzeniami rocka i punk rocka – od The Ramones po Rolling Stones czy Blondie. W tym sezonie świętujemy też 50-lecie kultowej dżinsówki Type III, znanej jako kultowa Trucker Jacket, finałowy sezon Orange Tab oraz wprowadzenie nowej linii – Levi’s® Altered.
Press Day trwał 5 godzin a wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. styliści i dziennikarze, blogerzy, oraz wielu przyjaciół marki i Influencerów, takich jak np. Wujek i Ciocia Liestyle, Artur Chamski, Kamila Szczawińska, czy Mikołaj Komar. Relację z wydarzenia mogliśmy obserwować na wielu profilach Instagramowych magazynów, takich jak np. Elle, Joy, Avanti czy HotModa, a także na prywatnych profilach stylistów. O oprawę muzyczną podczas imprezy zadbali DJ’e z kolektywu Yorüba.