Pokaż swój zespół – przegląd podstron „o nas”

Pokaż swój zespół – przegląd podstron „o nas”
Ciekawa prezentacja zespołu na stronie internetowej to sposób na budowę pozytywnego wizerunku firmy, wzmocnienie jej wiarygodności oraz pokazanie, kto konkretnie jest odpowiedzialny za jej ofertę. Jak mogą wyglądać sekcje „o nas”? Przykłady poniżej.
O autorze
1 min czytania 2012-11-23

Informacje o tym, czy warto przygotować dział „o nas” i jakie informacje w nim zamieścić przedstawiliśmy w artykule: Podstrona „o nas”: co, kiedy, jak i w jakim celu zaprezentować.

„Z fasonem na każdą okazję!” to hasło towarzyszące zespołowi Answear.com, który modnie prezentuje się w jeansach z własnej kolekcji. Wyznawca idei, Architekt marzeń czy Zarządzająca pierwszym wrażeniem to członkowie zespołu firmy bergsonn nieruchomości. Uśmiechnięty team BookLikes zachęca do odwiedzania własnych blogów, a drużyna CDP.pl pokazuje, że kocha gry i pragnie byśmy także to zrobili. Click Community w pomysłowy sposób udowadnia, że z drugiej strony ich zespół jest fajny. Swoje zespoły w ciekawy sposób pokazują także agencje DDB Warsaw, Diggity, Edisonda, GONG, Internet Designers, Infinity Group, Lemon Sky, Socializer, Vacaloca i witflow; Studium Przypadku oraz firma Sitag.

Ekipa Divante przygotowała w zakładce „Kontakt” niespodziankę dla osób ją odwiedzających… po naciśnięciu wszystkich zdjęć zobaczyć można… – sprawdźcie sami!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Natalia Hatalska na podstronie „Jestem” przedstawia najważniejsze informacje nt. swego doświadczenia. K2 w dziale „Ludzie” oprócz zespołu pokazuje, gdzie bloguje oraz jak się bawi po godzinach. Kierownik produkcji oraz kierownik wzorcowni tworzą zespół Manufaktury Internetu. Pomysłowo graficznie zaprezentowały się ekipy My Dirty Desk, Simply User oraz Yoho. Wśród ekipy NetGuru znaleźć można PacMana i Clyde’a.

Ideę, historię i członków serwis Notatek.pl poznać można na jednej stronie. Załoga łódzkiej klubokawiarni „Owoce i Warzywa” to… Biomasa (miss chaos, psychocukrownik czy lekarz ostatniego kontaktu). Ciekawie prezentują się także drużyny PayLane, Pixers, Poznan I Love You i Whizbrand.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Strona, na której przedstawiany jest aktualny zespół, stanowi także dobre miejsce na rekrutację („Poszukiwany Poszukiwana” na bergsonn.pl, „Ty” Whizbrand, „Praca w witflow” na witflow.pl czy „Szukamy” na Yoho.pl).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poniżej kilka przykładów ciekawych podstron „o nas”: