To notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w Big Data marketingu, data consultingu oraz monetyzacji danych.
Przemysław Schmidt jest obecnie udziałowcem i członkiem zarządu spółki GetFresh, producenta wody Dar Natury oraz przewodniczącym Komitetu Inwestycyjnego Funduszu Inwestycji Samorządowych (Grupa Polskiego Funduszu Rozwoju). Ponadto, pełni funkcje członka rad nadzorczych szeregu spółek publicznych. Należy także do zespołu ekspertów przy Forum Rad Nadzorczych, jak również jest prezesem Sądu Arbitrażowego Lewiatan.
Zobacz również
Przemysław Schmidt posiada 30-letnie doświadczenie zawodowe, zasiadał w organach nadzoru i zarządzał wiodącymi spółkami z branży medialnej oraz finansowej. W trakcie swojej kariery zawodowej był m.in. wiceprezesem amerykańskiej spółki @Entertainment Inc. – największego operatora telewizji kablowej i satelitarnej w Europie Centralnej i Wschodniej oraz pierwszej spółki w regionie notowanej na NASDAQ. Jednocześnie – w ramach grupy kapitałowej – był prezesem Wizji TV. Był również Partnerem Zarządzającym i Przewodniczącym Rady Nadzorczej TRIGON DM S.A., najstarszego polskiego domu maklerskiego oraz Dyrektorem Zarządzającym polskich operacji MeesPierson, banku inwestycyjnego z grupy ABN AMRO.
Przemysław Schmidt ukończył z wyróżnieniem Wydział Prawa poznańskiego Uniwersytetu Adama Mickiewicza. Zdał egzaminy sędziowski i radcowski. Jest również stypendystą Fulbrighta na University of California, Hastings (1991-1992) oraz absolwentem programów podyplomowych na Georgetown University, Leiden University i TMC Asser Institute (Asser College Europe). Jest autorem szeregu publikacji związanych z gospodarką.
Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii, założona w 2011 roku przez Piotra Prajsnara. Zajmuje się Big Data marketingiem, data consultingiem oraz monetyzacją danych. To największa hurtownia oraz platforma Big Data (DMP) w Europie i najszybciej rozwijająca się spółka na NewConnect. Spółka opracowała innowacyjne narzędzia analityczne (OnAudience, Data Management Platform), w zasięgu których znajduje się praktycznie każdy internauta w Europie. Dane gromadzone i przetwarzane przez Cloud Technologies pozwalają marketerom na personalizację kampanii reklamowych w Sieci oraz rozbudowywanie rozwiązań klasy BI w firmach (data enrichment). Spółka opracowała również autorską technologię UnBlock, pozwalającą na emitowanie reklam internetowych, pomimo zainstalowanego oprogramowania typu AdBlock. UnBlock otrzymał już wstępną ochronę patentową Urzędu Patentowego RP.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W skład grupy kapitałowej Cloud Technologies wchodzą także – OnAudience Ltd, spółka powołana w celu rozwoju międzynarodowej działalności Cloud Technologies oraz Audience Network specjalizująca się w big data consultingu oraz realizacji kampanii performance z użyciem danych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing