…zainteresowanych zakupem mieszkania w stolicy.
Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom”, który odbył się w weekend 10-11 czerwca na Polu Mokotowskim, przyciągnął dużą grupę klientów, na których zależało Polskiemu Związkowi Firm Deweloperskich. Ofertę zaprezentowało 30 stołecznych deweloperów, których głównym celem było dotarcie do osób planujących zakup nowego lokum. Odpowiedni dobór działań zintegrowanej komunikacji zapewnił wysoką frekwencję odwiedzających, co było wyzwaniem w obliczu wielu innych interesujących imprez, które odbywały się w tym czasie w Warszawie.
Zobacz również
– Przygotowaliśmy dla klienta strategię zintegrowanej komunikacji 360°. Uwzględniła ona działania marketingowe, public relations, eventowe, ooh, btl, offline i online z zastosowaniem nowych technologii, które umożliwiły analizę big data oraz działania w sferze mobile – podkreślił Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer. Do zadań agencji należała również pełna obsługa wystawców wydarzenia. Firma przygotowała także kreacje w obszarze atl, ooh, digital oraz mediów społecznościowych.
Potwierdzeniem wysokich kompetencji zespołu Creative Answer w marketingowej obsłudze firm z sektora nieruchomości był udział Mikołaja Soszyńskiego w roli prelegenta na konferencji pt. „Marketing nieruchomości. Targetowanie, kanały dotarcia, dobór narzędzi”. Poprowadził on warsztat pt. „Big Data w służbie marketingu”. Spotkanie odbyło się 19 czerwca br., a jego organizatorem był dziennik Rzeczpospolita.
Zakończone kilka dni temu wydarzenie „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom” zorganizowane na rzecz Oddziału Warszawskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich okazało się dużym sukcesem. Dzięki zastosowanej zintegrowanej komunikacji 360° został osiągnięty cel czyli dotarcie do osób zainteresowanych zakupem mieszkania w stolicy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing