Premiera autorskiego serialu Coca-Cola dla nastolatków

Piątka przyjaciół, których nastoletnie życie wypełnia muzyka, miłość, zabawa i poszukiwanie szczęścia. Losy bohaterów w punkt oddają złożony świat współczesnych młodych, żyjących w zgodzie z ideą najnowszej aplikacji i platformy WOAH (WHERE ONLY AWESOME HAPPENS).
O autorze
2 min czytania 2017-06-29

„Storyline” to pierwszy tego typu serial fabularny o życiu nastolatków wyprodukowany przez markę. 8-odcinkowa produkcja będzie dostępna na kanale YouTube Coca-Cola Polska, w darmowej aplikacji WOAH oraz platformie internetowej WOAH.com. Dodatkowo, użytkownicy aplikacji WOAH będą mieli wcześniejszy dostęp do następnego odcinka.

WOAH to młodzieżowy akronim z misją definiującą tak działania Coca-Cola, jak i współczesnych młodych: WHERE ONLY AWESOME HAPPENS. To przede wszystkim realny świat młodych przeniesiony w obszar digital: na platformę internetową WOAH.com oraz darmową aplikację WOAH. Zgodnie z ideą WOAH życie jest epickie, przygody zaskakujące, przyjaciele wspaniali, a smaki orzeźwiające. Poza serialem „Storyline” nastolatki znajdą tam mnóstwo praktycznych inspiracji z obszaru: lifestyle, sport, muzyka, video, podróże czy moda.

Główni bohaterowie „Storyline” Tomek (Jan Ronikier), Julia (Anna Jakubiak), Bartek (Dominik Mirecki), Magda (Aleksandra Szwałek) i Kamil (Dawid Ptak) to fabularne egzemplifikacje różnorodnych osobowości nastolatków. Od nieśmiałych wrażliwców, pozytywnych komediantów, przez krnąbrne zadziory, piękne vlogerki, aż po czarujących idoli. Głównym postaciom wielokrotnie towarzyszą na ekranie bohaterowie młodzieżowej codzienności, czyli znani blogerzy i youtuberzy, którzy zagrali w serialu samych siebie: Maffashion (Julia Kuczyńska), Czarek Jóźwik, Robert Pasut, Rafał Masny z ekipy AbstrachujeTV, Kaiko (Karol Poznański), Aleksandra Żuraw, Ajgor (Igor Leśniewski), Rezi (Rezigiusz Wierzgoń), Martin Stankiewicz, Wujaszek (Michał Paweł Wilczewski) i Ciocia Liestyle (Agnieszka Wilczewska) oraz Beksy (Nadia Długosz i Ola Nowak). Poza debiutującymi adeptami szkół aktorskich oraz topowymi gwiazdami internetu zobaczymy także konsumentów Coca-Cola, wyłonionych w drodze otwartego castingu.

„Storyline” to urzeczywistnienie unikalnego konceptu i autorska odpowiedź marki na potrzeby młodych konsumentów. Od dekad znakiem rozpoznawczym Coca-Cola jest aktywny dialog z konsumentem i wyznaczanie nowych dróg komunikacji marketingowej. Tym razem poszliśmy krok dalej, tworząc lokalny serial fabularny na światowym poziomie produkcyjnym, który podąża za realnym życiem współczesnych kilkunastolatków. „Storyline” to maksymalna identyfikacja z odbiorcą – produkcja w 100% o młodych i dla młodych. I serwowana im wyłącznie w przestrzeni digital – na platformie internetowej i w darmowej aplikacji WOAH – jako nadrzędnym źródle konsumowanej przez nastolatków rozrywki i informacji – komentuje Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

8-odcinkowy serial „Storyline” to efekt autorskiego pomysłu duetu producenckiego Rafała Kolikowa i Krzysztofa Landsberga (m.in. „Piąty Stadion”, „Dwoje we Troje”) oraz reżysera Kristoffera Rusa, któremu popularność przyniósł m.in. serial „Rodzinka.pl”.

Pisząc scenariusz chciałem oddać nastrój i emocje okresu dorastania – stworzyć intymny i bliski bohaterom portret współczesnych nastolatków – mówi jeden z twórców serialu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach komunikacji „Storyline” zaplanowano działania reklamowe: kampanię na portalu Filmweb i za pośrednictwem Google Display Network, formaty promujące serial w ramach WebTV na kanale YouTube, a także wsparcie na kanałach społecznościowych Coca-Cola oraz współpracujących influencerów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dom mediowy MediaCom jest partnerem strategicznym serialu oraz podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.