Selectivv powiększa dział sprzedaży o kolejne dwie osoby

W odpowiedzi na ciągle rosnące zainteresowanie reklamą mobile Selectivv powiększył zespół o kolejne osoby. Do działu sprzedaży dołączyli Jan Domański i Szymon Smolski, którzy jako Account Managers będą odpowiedzialni za współpracę z domami mediowymi, agencjami reklamowymi i klientami bezpośrednimi.
O autorze
1 min czytania 2017-06-29

Jan Domański karierę w mediach rozpoczął w 2006 roku w sieci reklamowej IDMnet. Następnie zdobywał doświadczenie rozwijając ofertę reklamową serwisów społecznościowych Epuls.pl oraz Grono.net. Kolejnym etapem było stanowisko szefa sprzedaży w Royal Ad oraz senior account managera w Agora Performance, gdzie obsługiwał klientów z sektora finansowego i motoryzacyjnego.

Szymon Smolski posiada ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży. Zawodowe szlify zdobywał pracując dla takich firm jak Call2Action oraz OPUS. Jako kierownik zespołu obsługi kluczowych klientów w Benefit Systems SA zarządzał pracą kilkunastoosobowego zespołu sprzedaży. Ostatnio, w CANAL+ pełnił funkcję kierownika rozwoju sprzedaży.

– W najbliższych miesiącach planujemy dalszy wzrost zatrudnienia, szczególnie w działach realizacji kampanii oraz analityki danych o zachowaniach użytkowników smartfonów. To właśnie usługi badawcze, bazujące na gromadzonych przez nas danych o 15 mln polskich konsumentów, cieszą się ostatnio najszybciej rosnącym zainteresowaniem naszych klientów – mówi Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv.

W pierwszych półroczu 2017 przychody Selectivv były o ponad 100 proc. większe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na stronie: selectivv.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing